Històries de passió corporativa

personas

A Ámbitos estem de ple en la creació de la presentació corporativa d’una multinacional del sector de l’alimentació. L’objectiu que ens hem marcat és fer que una entitat tan gran i tan distant com una multinacional es mostri propera i connectada a la realitat de l’oïdor.

I com s’aconsegueix una cosa així? Doncs intentant no posar tanta atenció a les dades (en general aclaparants) de facturació, innovació, producció, i en lloc d’això aprofundint més en les coses que una gran corporació té en comú amb les persones del carrer, que en té, sí, encara que de vegades pugui no semblar-ho.

Aquestes coses són tantes com a persones treballen en l’empresa i donen sortida diària a les qüestions de tota mena que arriben als seus departaments. Hi ha un ADN corporatiu, hi ha unes directrius de comunicació, de negoci, però són persones les que ho executen, persones que posen tota la seva il·lusió en allò que fan, persones que s’apassionen per la seva feina i per fer del dia a dia un repte professional i personal.

Cal buscar aquestes històries, rescatar-les i donar-los llum. Que la multinacional parli de tu a tu, que ens expliqui el seu negoci i ens mostri les seves espectaculars xifres, però que no s’oblidi d’explicar-nos què és el que veritablement la mou i quins són els seus valors, el seu esperit social i, en definitiva, la seva veritable raó de ser.